کمپانی رنو فرانسه به تازگی این امکان را فراهم کرده که مشتریان کپچر جدید، ۹۰ سبک را برای انتخاب ترکیب رنگ این کراس اوور جمع و جور در اختیار داشته باشند.



با این اتفاق احتمال آن زیاد است که در هفته‌های جاری ترکیب رنگ‌های متنوعی از رنو کپچر جدید در جاده‌های جهان دیده شود. مشتریان می‌توانند با ت‌های جدید رنو رنگ سقف، ستون، فلاپ‌ها، آینه و بدنه را به صورت مجزا انتخاب نمایند. در کنار وجود ۹۰ گزینه برای رنگ‌بندی کپچر جدید، مشتریان می‌توانند با انتخاب نوع رینگ و فناوری چراغ‌ها دوباره در طراحی بیرونی این کراس اوور جدید فرانسوی اعمال نظر داشته باشند. سفارشی سازی رنو کپچر تنها در نمای بیرونی خودرو نیست و خریداران می‌توانند خود با انتخاب تریم‌های مختلف و ترکیب رنگ تزیینات داخلی، این خودرو را منحصر به فرد نمایند.



امکان شخصی‌سازی این سطح از خودروها اکثرا در محصولات لوکس بازار جهانی دیده می‌شود که عموما قیمتی فراتر از ۵۰ هزار دلار را دارند. اما می‌بینیم که با توجه به تغییر ت‌های تولید و بازاریابی گروه رنو، سفارشی سازی کپچر نیز با جزییات بیشتری از برخی خودروهای لوکس در دسترس قرار گرفته است. رنو کپچر به عنوان یک کراس اوور جمع و جور در نمونه‌های مختلف با توجه به قیمت در بازه محصولات اقتصادی و نیمه اقتصادی قرار می‌گیرد. پس وجود چنین ویژگی برای احترام به سلیقه مشتریان تا حدی متمایز از رقبا است و این بار خریداران خودروهای کمتر از ۲۰ هزار دلار هم می‌توانند در مشخص نمودن ویژگی‌های ظاهری خود دخیل باشند.



 

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها